Ušetrite až 35%! Objednajte ešte dnes

Načítávanie...

Vrátenie tovaru

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Ak sa u vracaného tovaru jedná o zasielateľské položky, dohodneme s vami dátum vyzdvihnutia k preprave a prevezmeme všetky náklady na vrátenie.

Ak sa naopak jedná o menšie balíky, požiadame vás, aby ste ich sami vrátili cez poskytovateľa balíkových služieb podľa vášho výberu.

Tip: Vždy voľte rovnakú balíkovú službu, ktorá bola zodpovedná za doručenie vášho tovaru. Zvyčajne je toto najlacnejšia možnosť.

Pre rýchly a bezproblémový proces vám odporúčame použiť náš formulár na vrátenie tovaru. Tento postup však nie je povinný.

Koľko času mám na reklamáciu tovaru?

Generálna reklamačná lehota nie je stanovená. Na naše drevené diely poskytujeme záruku 10 rokov a na príslušenstvo 2 roky. Zákonné ustanovenia tým nie sú dotknuté. Ďalšie informácie nájdete v našich pokynoch pre odstúpenie od zmluvy.

Čo mám robiť, ak bola moja objednávka doručená neúplná alebo poškodená?

Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možným chybám v dodávke. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste tovar aj tak prevzali a skontrolovali úplnosť a neporušenosť podľa montážneho návodu a prípadné poškodenia zdokumentovali fotografiami.

Potom nás kontaktujte pomocou nášho kontaktného formulára a pošlite nám kompletný zoznam dotknutých komponentov vrátane fotografií. Dlhým čakacím dobám sa dá vyhnúť iba vtedy, ak je zoznam dotknutých komponentov kompletný. Ozveme sa vám čo najskôr s vhodným riešením.

Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?

Tovar môžete vymeniť aj prostredníctvom formulára na vrátenie tovaru. Zadajte svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky a postupujte podľa pokynov. Náš zákaznícky servis vás bude okamžite kontaktovať, aby s vami prediskutoval ďalší postup.

Ako získam späť peniaze?

Vrátenie peňazí hrada závisí od zvoleného spôsobu platby. Ak ste za svoju objednávku zaplatili vopred, pošlite nám prosím údaje o vašom účte, aby sme mohli spracovať vrátenie peňazí. Ak ste si objednali cez PayPal, kreditnú kartu alebo Amazon, vaše platobné údaje sú už uložené a na spracovanie vrátenia peňazí nepotrebujeme žiadne ďalšie podrobnosti. Ak ste platbu spracovali prostredníctvom služby Klarna, kontaktujte spoločnosť Klarna so žiadosťou o vrátenie peňazí. Chceli by sme vás tiež upozorniť, že vrátenie platby môže trvať až 14 dní.

Potvrdí Wickey prijatie môjho vratky?

Ihneď ako nám vrátený tovar príde, dostanete od nás samozrejme e-mail, v ktorom potvrdíme prijatie vráteného tovaru.

Môžem si sám/sama vybrať prepravnú spoločnosť, keď chcem vrátiť vybavenie detského ihriska Wickey?

Z logistických dôvodov vám, bohužiaľ, nemôžeme ponúknuť možnosť výberu prepravnej spoločnosti. Tiež nie je možné, aby sme predávali ďalej informácie od prepravnej spoločnosti, pretože počas dodávky tieto často spolupracujú so subdodávateľmi.

Môžem odmietnuť prevziať vybavenie detského ihriska Wickey, ak je vážne poškodené?

Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Potom kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontaktného formulára. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.