Číslo objednávky, začína sa s #SK (nájdete ho na potvrdení objednávky)
Priezvisko, meno
E-mail
E-mail (najprv je nutné ho potvrdiť)
Sem zadajte tovar, ktorý chcete vrátiť.
Obráťte sa osobne na náš zákaznícky servis a dohodnite sa na postupe vrátenia tovaru.
Číslo tovaru, opis produktu (nájdete ich na potvrdení objednávky)
Dôvod vrátenia Tovar je iný, ako som očakával/-a Tovar sa nehodí na plánovaný účel Tovar je poškodený Tovar neprišiel načas Bol doručený nesprávny tovar Zistil/-a som výhodnejšiu cenu Iný dôvod
Požadované riešenie Vrátiť tovar aj peniaze Vrátiť tovar a poslať nový produkt
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Ďalšie informácie/dôvod
Požadované riešenie Dodatočne dodať náhradné diely Dodať nový tovar Vrátiť peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Tovar nie je nutné vrátiť, keďže najrýchlejším riešením je priame dodatočné dodanie príslušných dielov.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Dôkladne skontrolujte celú zásielku a pošlite nám kompletný zoznam chýbajúcich/poškodených dielov. Na základe toho zariadime dodatočné dodanie tovaru. Zoznam spíšte podľa návodu na montáž (napríklad 1 ks B 80, 2 ks PD 240). Upozorňujeme, že na dreve, ako aj na náhradných dieloch sa môžu vyskytovať pukliny, hrče a živica. Hneď ako budeme mať k dispozícii úplný zoznam, vybavíme dodatočné dodanie.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované. Môžete nahrať niekoľko súborov súčasne tak, že v okne pre nahrávanie vyberiete všetky požadované súbory naraz a potvrdíte tlačidlom Otvoriť. Nahrať môžete celkovo až 10 Mb.
Súbory
Súbory
Súbory
Požadované riešenie Požiadať o vhodné riešenie* Vrátiť tovar aj peniaze
*) Po prijatí žiadosti vás kontaktuje naše oddelenie zákazníckeho servisu a navrhne vhodné riešenie.
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Požadované riešenie Vrátiť tovar a poslať nový produkt Vrátiť tovar aj peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Aby sme vám mohli čím skôr pomôcť, potrebujeme obrázky prepravného štítku, návodu na montáž, potvrdenia o dodaní a kompletného tovaru. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Požadované riešenie Vrátiť cenový rozdiel
Aby sme vašu žiadosť spracovali čo najskôr, potrebujeme obrázok výhodnejšej ponuky. Podmienky: Lehota na odstúpenie od zmluvy v rozsahu 14 dní sa nesmie prekročiť. Musí ísť o ten istý tovar.
Súbory
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Číslo tovaru, opis produktu (nájdete ich na potvrdení objednávky)
Dôvod vrátenia Tovar je iný, ako som očakával/-a Tovar sa nehodí na plánovaný účel Tovar je poškodený Tovar neprišiel načas Bol doručený nesprávny tovar Zistil/-a som výhodnejšiu cenu Iný dôvod
Požadované riešenie Vrátiť tovar aj peniaze Vrátiť tovar a poslať nový produkt
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Ďalšie informácie/dôvod
Požadované riešenie Dodatočne dodať náhradné diely Dodať nový tovar Vrátiť peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Tovar nie je nutné vrátiť, keďže najrýchlejším riešením je priame dodatočné dodanie príslušných dielov.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Dôkladne skontrolujte celú zásielku a pošlite nám kompletný zoznam chýbajúcich/poškodených dielov. Na základe toho zariadime dodatočné dodanie tovaru. Zoznam spíšte podľa návodu na montáž (napríklad 1 ks B 80, 2 ks PD 240). Upozorňujeme, že na dreve, ako aj na náhradných dieloch sa môžu vyskytovať pukliny, hrče a živica. Hneď ako budeme mať k dispozícii úplný zoznam, vybavíme dodatočné dodanie.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované. Môžete nahrať niekoľko súborov súčasne tak, že v okne pre nahrávanie vyberiete všetky požadované súbory naraz a potvrdíte tlačidlom Otvoriť. Nahrať môžete celkovo až 10 Mb.
Súbory
Súbory
Súbory
Požadované riešenie Požiadať o vhodné riešenie* Vrátiť tovar aj peniaze
*) Po prijatí žiadosti vás kontaktuje naše oddelenie zákazníckeho servisu a navrhne vhodné riešenie.
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Požadované riešenie Vrátiť tovar a poslať nový produkt Vrátiť tovar aj peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Aby sme vám mohli čím skôr pomôcť, potrebujeme obrázky prepravného štítku, návodu na montáž, potvrdenia o dodaní a kompletného tovaru. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Požadované riešenie Vrátiť cenový rozdiel
Aby sme vašu žiadosť spracovali čo najskôr, potrebujeme obrázok výhodnejšej ponuky. Podmienky: Lehota na odstúpenie od zmluvy v rozsahu 14 dní sa nesmie prekročiť. Musí ísť o ten istý tovar.
Súbory
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Číslo tovaru, opis produktu (nájdete ich na potvrdení objednávky)
Dôvod vrátenia Tovar je iný, ako som očakával/-a Tovar sa nehodí na plánovaný účel Tovar je poškodený Tovar neprišiel načas Bol doručený nesprávny tovar Zistil/-a som výhodnejšiu cenu Iný dôvod
Požadované riešenie Vrátiť tovar aj peniaze Vrátiť tovar a poslať nový produkt
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Ďalšie informácie/dôvod
Požadované riešenie Dodatočne dodať náhradné diely Dodať nový tovar Vrátiť peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Tovar nie je nutné vrátiť, keďže najrýchlejším riešením je priame dodatočné dodanie príslušných dielov.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Dôkladne skontrolujte celú zásielku a pošlite nám kompletný zoznam chýbajúcich/poškodených dielov. Na základe toho zariadime dodatočné dodanie tovaru. Zoznam spíšte podľa návodu na montáž (napríklad 1 ks B 80, 2 ks PD 240). Upozorňujeme, že na dreve, ako aj na náhradných dieloch sa môžu vyskytovať pukliny, hrče a živica. Hneď ako budeme mať k dispozícii úplný zoznam, vybavíme dodatočné dodanie.
Aby sme vám mohli čo najskôr pomôcť, potrebujeme obrázky prijatého a poškodeného tovaru. Postačí fotografia všetkých položiek a niekoľko detailných fotografií. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované. Môžete nahrať niekoľko súborov súčasne tak, že v okne pre nahrávanie vyberiete všetky požadované súbory naraz a potvrdíte tlačidlom Otvoriť. Nahrať môžete celkovo až 10 Mb.
Súbory
Súbory
Súbory
Požadované riešenie Požiadať o vhodné riešenie* Vrátiť tovar aj peniaze
*) Po prijatí žiadosti vás kontaktuje naše oddelenie zákazníckeho servisu a navrhne vhodné riešenie.
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Požadované riešenie Vrátiť tovar a poslať nový produkt Vrátiť tovar aj peniaze
Peniaze vrátime na ten istý spôsob platby, ktorý ste použili pri pôvodnej objednávke. Ak chcete zvoliť iný spôsob platby, uveďte ho do poľa Poznámky.
Poznámky
Aby sme vám mohli čím skôr pomôcť, potrebujeme obrázky prepravného štítku, návodu na montáž, potvrdenia o dodaní a kompletného tovaru. Žiadosti bez fotografií nemusia byť spracované.
Požadované riešenie Vrátiť cenový rozdiel
Aby sme vašu žiadosť spracovali čo najskôr, potrebujeme obrázok výhodnejšej ponuky. Podmienky: Lehota na odstúpenie od zmluvy v rozsahu 14 dní sa nesmie prekročiť. Musí ísť o ten istý tovar.
Súbory
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Správa
Odoslať formulár