Odoslanie a dodanie tovaru
Naše detské ihriská posielame prepravnou spoločnosťou. Menšie doplnky a príslušenstvo obdržíte balíkovou službou.
Prostredníctvom našich obchodov Wickey v rôznych krajinách doručujeme tovar po celej Európe a spolupracujeme s veľkým množstvom prepravných spoločností. Pri malých balíkoch spolupracujeme s DHL, GLS, DPD alebo UPS.
Naše heslo pri balení tovaru znie: Safety first (bezpečnosť na prvom mieste). Tovar od nás dostanete zabalený bezpečne, odolne a dôkladne v balíku alebo palete s ochrannou fóliou. Naše prepravné spoločnosti dodávajú väčšie balíky, napríklad detské ihriská alebo hojdačky, bezpečne tzv. donáškou k obrubníku.
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Ak sa vám niečo nezdá, kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontakta-oss. Do predmetu napíšte „Záruka“. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.
Platí zásada: jedna objednávka, jedna dodávka. Ak ste usilovne nakupovali, môže sa stať, že sa všetok tovar nezmestí do jedného balíka. V závislosti od situácie a zdrojov môžeme naše detské postele a malé detské ihriská poslať vo viacerých balíkoch.
Toto bohužiaľ nie je z organizačných dôvodov možné. Dodanie je bezplatné pred Váš dom - ostatné je potom na Vás.
Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, zavolajte nám na číslo +44 (0)330 8080 240. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.
Odporúčame vyhnúť sa tejto situácii, aby zdroje a prípadné ďalšie náklady pre všetky zúčastnené strany zostali čo najnižšie. Ak sa vám termín vôbec nehodí, zastúpime vás: Prepravná spoločnosť kontaktuje nás a my v záujme dohodnutia nového termínu dodania kontaktujeme zas vás.
Okrem toho za vás uhradíme príslušné náklady prepravnej spoločnosti za prepravované zásielky a objednávky v hodnote nad 50 € v prípade prvého dodania. Ak je predsa len potrebné druhé dodanie tovaru, u prepravnej spoločnosti preveríme, nakoľko sa zvýšili náklady, ktoré vám musíme podmienečne účtovať.
Aj keď by sme zákazníkov radi uvítali osobne, vyzdvihnutie tovaru na predajni nie je žiaľ z organizačných dôvodov možné.
To žiaľ nie je možné. Môžete však zadať dodaciu adresu, na ktorej vám tovar prevezme osoba, ktorej dôverujete.
Bohužiaľ takúto službu z organizačných dôvodov neponúkame. Tovar sa však usilujeme dodať čo najskôr.
S prepravnou spoločnosťou si môžete dohodnúť deň doručenia. Presný dátum dodania by však mal byť najneskôr 3 dni potom, čo Vás kontaktovala špedičná spoločnosť. V opačnom prípade vám môžu byť naúčtované náklady na skladovanie a ďalšie dodatočné náklady, ktoré budete musieť podmienečne a v závislosti od situácie uhradiť.
Samozrejme – naše detské ihriská ponúkame v niekoľkých európskych krajinách. Cez náš nemecký online obchod napríklad však tovar dodávame iba do Nemecka a Luxemburska. Dodanie do požadovanej krajiny alebo na ostrov je možné len cez dodanie prostredníctvom príslušného obchodu Wickey v danej krajine. Ak sa jeden z našich obchodov nachádza vo vašej krajine, dodaniu tovaru nestojí nič v ceste. Ďalšie informácie o oblastiach dodania tovaru jednotlivých obchodov si môžete prečítať tu: objednavka-a-dodanie.
Naše prepravné spoločnosti oddychujú soboty a nedele a dúfame, že aj vy.
Tovar v hodnote nad 70,- € vám doručíme zadarmo. Výnimkou sú ostrovy a ťažko dostupné oblasti. Ďalšie informácie nájdete tu: Objednávka a dodanie.
Aj pocit ako na celoročnej dovolenke niečo stojí: áno, v takom prípade účtujeme prirážku. Výšku prirážky nájdete v našom obchode pri výbere príslušnej krajiny alebo ostrova.
Počas celého procesu objednávky a dodania tovaru vám posielame správy, preto budete mať o stave svojej objednávky vždy prehľad. Hneď ako vašu objednávku po zaplatení tovaru spracujeme na odoslanie a keď objednávku odošleme z nášho skladu, dostanete e-mail s ďalšími informáciami.
Ak objednávku dodáva prepravná spoločnosť, skontaktuje sa s vami a dohodne si s vami termín dodania.
V prípade balíka od obstarávateľa balíkovej služby dostanete po odoslaní tovaru zo skladu odkaz na sledovanie balíka, cez ktorý si môžete kedykoľvek pozrieť stav svojej zásielky.
Priemernú dĺžku dodania položky nájdete na stránke príslušného produktu. Uvedený termín začína plynúť vždy po prijatí vašej platby.
Ak ste si objednali viacero položiek s rôznymi dodacími lehotami, orientačný dátum dodania je lehota s najdlhším uvedeným termínom dodania. Okrem toho sa môže stať, že tovar dodáme vo viacerých balíkoch.