Ušetrite až 35%! Objednajte ešte dnes

Načítávanie...

Odoslanie a dodanie tovaru

Ako budú výrobky od Wickey dodané?

Naše detské ihriská posielame prepravnou spoločnosťou. Menšie doplnky a príslušenstvo obdržíte balíkovou službou.

S ktorými poskytovateľmi prepravných alebo balíkových služieb spolupracuje Wickey?

Prostredníctvom našich obchodov Wickey v rôznych krajinách doručujeme tovar po celej Európe a spolupracujeme s veľkým množstvom prepravných spoločností. Pri malých balíkoch spolupracujeme s DHL, GLS, DPD alebo UPS.

Ako sa vybavenie detských ihrísk balí?

Naše heslo pri balení tovaru znie: Safety first (bezpečnosť na prvom mieste). Tovar od nás dostanete zabalený bezpečne, odolne a dôkladne v balíku alebo palete s ochrannou fóliou. Naše prepravné spoločnosti dodávajú väčšie balíky, napríklad detské ihriská alebo hojdačky, bezpečne tzv. donáškou k obrubníku.

Na čo si mám dávať pozor pri preberaní tovaru?

Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Ak sa vám niečo nezdá, kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontakta-oss. Do predmetu napíšte „Záruka“. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.

Bude objednávka s viacerými položkami od Wickey dodaná naraz?

Platí zásada: jedna objednávka, jedna dodávka. Ak ste usilovne nakupovali, môže sa stať, že sa všetok tovar nezmestí do jedného balíka. V závislosti od situácie a zdrojov môžeme naše detské postele a malé detské ihriská poslať vo viacerých balíkoch.

Pomôže mi vodič dopravcu dopraviť vybavenie detských ihrísk od Wickey do môjho domu?

Toto bohužiaľ nie je z organizačných dôvodov možné. Dodanie je bezplatné pred Váš dom - ostatné je potom na Vás.

Je možné v krátkej dobe zmeniť dobu dodania u prepravnej spoločnosti?

Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, zavolajte nám na číslo +44 (0)330 8080 240. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.

Čo ak pri dodaní tovaru nebudem doma?

Odporúčame vyhnúť sa tejto situácii, aby zdroje a prípadné ďalšie náklady pre všetky zúčastnené strany zostali čo najnižšie. Ak sa vám termín vôbec nehodí, zastúpime vás: Prepravná spoločnosť kontaktuje nás a my v záujme dohodnutia nového termínu dodania kontaktujeme zas vás.

Okrem toho za vás uhradíme príslušné náklady prepravnej spoločnosti za prepravované zásielky a objednávky v hodnote nad 50 € v prípade prvého dodania. Ak je predsa len potrebné druhé dodanie tovaru, u prepravnej spoločnosti preveríme, nakoľko sa zvýšili náklady, ktoré vám musíme podmienečne účtovať.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť na predajni?

Aj keď by sme zákazníkov radi uvítali osobne, vyzdvihnutie tovaru na predajni nie je žiaľ z organizačných dôvodov možné.

Je možné tovar dodať na zásielkovňu?

To žiaľ nie je možné. Môžete však zadať dodaciu adresu, na ktorej vám tovar prevezme osoba, ktorej dôverujete.

Ponúka Wickey expresné dodanie?

Bohužiaľ takúto službu z organizačných dôvodov neponúkame. Tovar sa však usilujeme dodať čo najskôr.

Môžem uviesť preferovaný termín dodania?

S prepravnou spoločnosťou si môžete dohodnúť deň doručenia. Presný dátum dodania by však mal byť najneskôr 3 dni potom, čo Vás kontaktovala špedičná spoločnosť. V opačnom prípade vám môžu byť naúčtované náklady na skladovanie a ďalšie dodatočné náklady, ktoré budete musieť podmienečne a v závislosti od situácie uhradiť.

Dodáva sa tovar z obchodu Wickey aj do zahraničia?

Samozrejme – naše detské ihriská ponúkame v niekoľkých európskych krajinách. Cez náš nemecký online obchod napríklad však tovar dodávame iba do Nemecka a Luxemburska. Dodanie do požadovanej krajiny alebo na ostrov je možné len cez dodanie prostredníctvom príslušného obchodu Wickey v danej krajine. Ak sa jeden z našich obchodov nachádza vo vašej krajine, dodaniu tovaru nestojí nič v ceste. Ďalšie informácie o oblastiach dodania tovaru jednotlivých obchodov si môžete prečítať tu: objednavka-a-dodanie.

Cez ktoré Wickey tovar nedodáva?

Naše prepravné spoločnosti oddychujú soboty a nedele a dúfame, že aj vy.

Aké sú náklady na prepravu?

Tovar v hodnote nad 50,- € vám doručíme zadarmo. Výnimkou sú ostrovy a ťažko dostupné oblasti. Ďalšie informácie nájdete tu: Objednávka a dodanie.

Bývam na ostrovoch. Účtujete prirážku za dodanie?

Aj pocit ako na celoročnej dovolenke niečo stojí: áno, v takom prípade účtujeme prirážku. Výšku prirážky nájdete v našom obchode pri výbere príslušnej krajiny alebo ostrova.

Môžem zistiť stav svojej objednávky?

Počas celého procesu objednávky a dodania tovaru vám posielame správy, preto budete mať o stave svojej objednávky vždy prehľad. Hneď ako vašu objednávku po zaplatení tovaru spracujeme na odoslanie a keď objednávku odošleme z nášho skladu, dostanete e-mail s ďalšími informáciami.

Ak objednávku dodáva prepravná spoločnosť, skontaktuje sa s vami a dohodne si s vami termín dodania.
V prípade balíka od obstarávateľa balíkovej služby dostanete po odoslaní tovaru zo skladu odkaz na sledovanie balíka, cez ktorý si môžete kedykoľvek pozrieť stav svojej zásielky.

Za aký čas mi tovar dodáte?

Priemernú dĺžku dodania položky nájdete na stránke príslušného produktu. Uvedený termín začína plynúť vždy po prijatí vašej platby.

Zvýši sa dodací čas pri objednávke viacerých položiek?

Ak ste si objednali viacero položiek s rôznymi dodacími lehotami, orientačný dátum dodania je lehota s najdlhším uvedeným termínom dodania. Okrem toho sa môže stať, že tovar dodáme vo viacerých balíkoch.