Bulletin
Exkluzívne ponuky, súťaže a informácie
Chcem na e-mail dostávať informácie, súťaže a ponuky týkajúce sa sortimentu od Wickey. Odosielanie je v súlade s našimi zásadami ochrany osobných údajov a newsletter môžete kedykoľvek odhlásiť.
50€* extra zľava na všetky detské ihriská s kódom Copy EASTER50 - platí do 03.04.2023!Objednajte ešte dnes
Prepravné náklady | |
---|---|
|
|
Objednávky viac ako 50,00 € |
0,00 € |
Objednávky menej ako 50,00 € |
9,95 € |
Dodanie našich výrobkov je možné prostredníctvom slovenského internetového obchodu iba na Slovensko.
Podľa veľkosti objednávky náš tovar dodávame prostredníctvom balíkovej služby alebo dopravcu.
Malé balíky odosielame cez DHL, GLS, DPD alebo UPS. Po odoslaní zásielky dostanete potvrdenie o zásielke s číslom zásielky. To sa u náš týka predovšetkým príslušenstva.
Väčšie balíky, ako sú detské ihriská a hojdačky, sú dodávané zasielateľskou spoločnosťou. Dodanie sa uskutoční po telefonickom dojednaní termínu s dopravou na ulicu pred vaším domom. Vykládka sa spravidla vykonáva pomocou vysokozdvižného vozíka. V niektorých výnimočných prípadoch musí byť dodávka vyložená ručne. V takom prípade vás výslovne žiadáme o podporu.
Informácie o dodacích lehotách nájdete na stránke príslušného tovaru nad cenou. Tieto časy sa líšia v závislosti od veľkosti a od položky. Pri odbere viacerých položiek zásadne vždy platí najdlhšia dodacia lehota.
V prípade prepravy predmetov, ako sú detské ihriská a hojdačky, sa dodávka uskutoční po predchádzajúcej telefonickej dohode medzi špedičnou spoločnosťou a vami. Preto je dôležité, aby ste uviedli správne telefónne číslo.
Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, stačí, keď nám zavoláte na číslo +421 800 223 110. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na Vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.
S prepravnou spoločnosťou si môžete dohodnúť deň doručenia. Presný dátum dodania by však mal byť najneskôr 3 dni potom, čo Vás kontaktovala špedičná spoločnosť. V opačnom prípade Vám môžu byť naúčtované náklady na skladovanie a ďalšie dodatočné náklady, ktoré budete musieť s výhradou a v závislosti od situácie uhradiť.