Kvôli nadchádzajúcim štátnym sviatkom sa môžu dodacie lehoty líšiť od údajov uvedených na stránkach tovaru.

Objednávka a dodanie

Aké sú prepravné náklady pre moju objednávkuy?

 
 

Prepravné náklady

 


Slovenská

Objednávky
viac ako 50,00 €

0,00 €

Objednávky
menej ako 50,00 €

9,95 €

Dodanie našich výrobkov je možné prostredníctvom slovenského internetového obchodu iba na Slovensko.

Ako bude moje objednávka doručená?

Podľa veľkosti objednávky náš tovar dodávame prostredníctvom balíkovej služby alebo dopravcu.

Malé balíky odosielame cez DHL, GLS, DPD alebo UPS. Po odoslaní zásielky dostanete potvrdenie o zásielke s číslom zásielky. To sa u náš týka predovšetkým príslušenstva.

Väčšie balíky, ako sú detské ihriská a hojdačky, sú dodávané zasielateľskou spoločnosťou. Dodanie sa uskutoční po telefonickom dojednaní termínu s dopravou na ulicu pred vaším domom. Vykládka sa spravidla vykonáva pomocou vysokozdvižného vozíka. V niektorých výnimočných prípadoch musí byť dodávka vyložená ručne. V takom prípade vás výslovne žiadáme o podporu.

Kedy bude moje objednávka doručená?

Informácie o dodacích lehotách nájdete na stránke príslušného tovaru nad cenou. Tieto časy sa líšia v závislosti od veľkosti a od položky. Pri odbere viacerých položiek zásadne vždy platí najdlhšia dodacia lehota.

V prípade prepravy predmetov, ako sú detské ihriská a hojdačky, sa dodávka uskutoční po predchádzajúcej telefonickej dohode medzi špedičnou spoločnosťou a vami. Preto je dôležité, aby ste uviedli správne telefónne číslo.

Je možné v krátkej dobe zmeniť dobu dodania u prepravnej spoločnosti?

Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, stačí, keď nám zavoláte na číslo +421 800 223 110. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na Vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.

Mmôžem uviesť preferovaný termín dodania?

S prepravnou spoločnosťou si môžete dohodnúť deň doručenia. Presný dátum dodania by však mal byť najneskôr 3 dni potom, čo Vás kontaktovala špedičná spoločnosť. V opačnom prípade Vám môžu byť naúčtované náklady na skladovanie a ďalšie dodatočné náklady, ktoré budete musieť s výhradou a v závislosti od situácie uhradiť.