Summer Sale! Ušetrite až 35% – koniec predĺženej akcie 14.08.2022! Objednajte ešte dnes

Načítávanie...

Objednávka

Prečo je potrebné uviesť telefónne číslo?

Naše detské ihriská nie sú kvôli svojej veľkosti dodávané bežným poskytovateľom balíkových služieb, ale nákladným autom so zdvíhacím zariadením. Aby sme s vami dohodli najvhodnejší termín dodania, bude vás prepravná spoločnosť kontaktovať telefonicky. Tak zabezpečíme, že budete doma a detské ihrisko vám bude doručené včas.

Je možné objednávať u Wickey telefonicky?

Vašu objednávku nám môžete odoslať iba online prostredníctvom nášho internetového obchodu.

Môže sa moja fakturačná adresa líšiť od dodacej adresy?

Rôzne fakturačné a dodacie adresy samozrejme vôbec nie sú problém: jediným kliknutím môžete pri dokončení objednávky zadať inú dodaciu adresu.

Prečo existujú cenové rozdiely medzi rôznymi krajinami/obchodmi?

Toto okrem iného súvisí s podmienkami konkrétnej krajiny, ako je napríklad výpočet nákladov na dopravu.
Snažíme sa v maximálnej miere tieto rozdiely obmedziť, ale nemôžeme im úplne zabrániť. Pre každú krajinu platia ceny uvedené v online obchode. V niektorých našich obchodoch ponúkame službu doručenia do inej krajiny. Tieto informácie si môžete prečítať v našich obchodoch pod položkou objednavka-a-dodanie nachlesen.

Dostanem potvrdenie o svojej objednávke?

Keď dokončíte svoju prechádzku obchodom, samozrejme nechceme, aby ste na nás museli čakať. a vašu e-mailovú adresu vám obratom zašleme potvrdenie objednávky so všetkými dôležitými informáciami o ďalšom postupe. Skontrolujte tiež priečinok s nevyžiadanou poštou. Ak napriek očakávaniam neobdržíte potvrdenie objednávky, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +44 (0)330 8080 240. Tam vám radi pomôžu!

Môžem si u Wickey objednať aj pomocou svojho smartfónu?

Samozrejme, náš obchod môžete jednoducho prehliadať a tiež z neho objednávať pomocou svojho smartfónu.

Do kedy môžem zrušiť svoju objednávku?

Pokiaľ tovar ešte neodišiel z nášho skladu alebo ak ste ešte nezaplatili, môžete objednávku bez problémov stornovať. To znamená: Pokiaľ ste ešte nedostali potvrdenie o odoslaní, môžete svoju objednávku jednoducho zrušiť. Nebojte sa. Ak ste už zaplatili, peniaze dostanete na každý pád späť.

Môžem neskôr zmeniť údaje o svojej objednávke?

Pokiaľ je požadovaný tovar stále v nákupnom košíku a objednávka nebola dokončená, môžete podrobnosti objednávky zmeniť ľahko. Po dokončení objednávky už zmeny bohužiaľ nie sú možné.
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete pomoc, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis pomocou nášho kontaktného formulára s predmetom Dodanie - Iné otázky k dodávke.

Kde nájdem formulár na odstúpenie od zmluvy?

Počas prvých 14 dní máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Ďalšie informácie k tomuto formuláru a formulár nájdete tu: Pokyny pre odstúpenie od zmluvy.