Summer Sale! Ušetrite až 35% – koniec predĺženej akcie 03.07.2022! Objednajte ešte dnes

FAQ Home Page

Načítávanie...

Help Center

Objednávka
Prečo je potrebné uviesť telefónne číslo?
Naše detské ihriská nie sú kvôli svojej veľkosti dodávané bežným poskytovateľom balíkových služieb, ale nákladným autom so zdvíhacím zariadením. Aby sme s vami dohodli najvhodnejší termín dodania, bude vás prepravná spoločnosť kontaktovať telefonicky. Tak zabezpečíme, že budete doma a detské ihrisko vám bude doručené včas.
Je možné objednávať u Wickey telefonicky?
Vašu objednávku nám môžete odoslať iba online prostredníctvom nášho internetového obchodu.
Môže sa moja fakturačná adresa líšiť od dodacej adresy?
Rôzne fakturačné a dodacie adresy samozrejme vôbec nie sú problém: jediným kliknutím môžete pri dokončení objednávky zadať inú dodaciu adresu.
Prečo existujú cenové rozdiely medzi rôznymi krajinami/obchodmi?
Toto okrem iného súvisí s podmienkami konkrétnej krajiny, ako je napríklad výpočet nákladov na dopravu.Snažíme sa v maximálnej miere tieto rozdiely obmedziť, ale nemôžeme im úplne zabrániť. Pre každú krajinu platia ceny uvedené v online obchode. V niektorých našich obchodoch ponúkame službu doručenia do inej krajiny. Tieto informácie si môžete prečítať v našich obchodoch pod položkou objednavka-a-dodanie nachlesen.
Dostanem potvrdenie o svojej objednávke?
Keď dokončíte svoju prechádzku obchodom, samozrejme nechceme, aby ste na nás museli čakať. a vašu e-mailovú adresu vám obratom zašleme potvrdenie objednávky so všetkými dôležitými informáciami o ďalšom postupe. Skontrolujte tiež priečinok s nevyžiadanou poštou. Ak napriek očakávaniam neobdržíte potvrdenie objednávky, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +44 (0)330 8080 240. Tam vám radi pomôžu!
Môžem si u Wickey objednať aj pomocou svojho smartfónu?
Samozrejme, náš obchod môžete jednoducho prehliadať a tiež z neho objednávať pomocou svojho smartfónu.
Do kedy môžem zrušiť svoju objednávku?
Pokiaľ tovar ešte neodišiel z nášho skladu alebo ak ste ešte nezaplatili, môžete objednávku bez problémov stornovať. To znamená: Pokiaľ ste ešte nedostali potvrdenie o odoslaní, môžete svoju objednávku jednoducho zrušiť. Nebojte sa. Ak ste už zaplatili, peniaze dostanete na každý pád späť.
Môžem neskôr zmeniť údaje o svojej objednávke?
Pokiaľ je požadovaný tovar stále v nákupnom košíku a objednávka nebola dokončená, môžete podrobnosti objednávky zmeniť ľahko. Po dokončení objednávky už zmeny bohužiaľ nie sú možné.Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete pomoc, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis pomocou nášho kontaktného formulára s predmetom Dodanie - Iné otázky k dodávke.
Kde nájdem formulár na odstúpenie od zmluvy?
Počas prvých 14 dní máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Ďalšie informácie k tomuto formuláru a formulár nájdete tu: Pokyny pre odstúpenie od zmluvy.
View all
Platba
Aké možnosti platby je možné použiť pri nákupe v obchode Wickey?
Aby ste mohli svoju objednávku zaplatiť bez starostí, v našom obchode ponúkame najpoužívanejšie možnosti platby: PayPal Banková karta Platba vopred Ďalšie informácie o možnostiach platby v našom obchode nájdete tu: Moznosti platby.
Kedy sa stiahne suma na úhradu z kreditnej karty?
Príslušnú sumu zúčtujeme z kreditnej karty po odoslaní objednávky. Vždy berte na vedomie typ zúčtovania svojej kreditnej karty.
Je možné spôsob platby na poslednú chvíľu zmeniť?
Ešte pred objednaním sa uistite, že ste si zvolili požadovaný spôsob platby. Zmena spôsobu platby na poslednú chvíľu žiaľ nie je možná.
Aké sú bankové údaje firmy Wickey?
Toto sú naše bankové údaje:Wickey GmbH & Co. KG IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58 BIC/SWIFT: WELADED1ERK Aby sme platbu mohli ľahšie priradiť k vašej objednávke, uistite sa, že do poznámky k platbe zadáte referenčné číslo platby (napríklad: RFxx xxx xxx xxx x). Po prijatí a zaúčtovaní vašej platby dostanete e-mailom potvrdenie o platbe.
Je platobný proces bezpečný?
V duchu hesla „safety first“ (bezpečnosť na prvom mieste) je vaša bezpečnosť pre nás a našich platobných partnerov veľmi dôležitá. Aby sme mohli zabezpečiť bezproblémovú platbu, spolupracujeme výhradne s poprednými odborníkmi na platby, ktorí dodržiavajú najvyššie bezpečnostné normy a používajú špičkové systémy na predchádzanie podvodom.
Kedy a ako dostanem faktúru?
Faktúru k objednávke dostanete e-mailom, hneď ako vašu platbu prijmeme v našom systéme.
Môžem vystaviť faktúru na firmu?
Samozrejme vám faktúru na firmu radi vystavíme. V pokladni zrušte začiarknutie symbolu začiarknutia políčka Dodacia a fakturačná adresa sú rovnaké a vyplňte obidve ďalšie polia Firma a IČ DPH.
Uvádza sa na faktúre DPH?
DPH sa nezobrazuje ako samostatná účtovná položka. Na faktúre je však uvedené, že celková suma je vrátane DPH.
Je možné získať poukážky na nákup v obchode Wickey?
Bohužiaľ momentálne neposkytujeme žiadne darčekové poukážky, ale kto vie… možno sa to v budúcnosti zmení. Pravidelne sledujte náš web a naše sociálne siete, kde nájdete skvelé a exkluzívne ponuky.
Je možné získať zľavy alebo zľavové kódy na nákup v obchode Wickey?
Čo sa týka obchodu Wickey, oplatí sa mať oči na stopkách a sledovať náš web: V našom obchode a na našich sociálnych sieťach pravidelne ponúkame skvelé akcie, ktorými vás vždy vieme prekvapiť.Zľavové kódy na nákup v obchode Wickey momentálne neponúkame.
View all
Odoslanie a dodanie tovaru
Pomôže mi vodič dopravcu dopraviť vybavenie detských ihrísk od Wickey do môjho domu?
Toto bohužiaľ nie je z organizačných dôvodov možné. Dodanie je bezplatné pred Váš dom - ostatné je potom na Vás.
Ako budú výrobky od Wickey dodané?
Naše detské ihriská posielame prepravnou spoločnosťou. Menšie doplnky a príslušenstvo obdržíte balíkovou službou.
S ktorými poskytovateľmi prepravných alebo balíkových služieb spolupracuje Wickey?
Prostredníctvom našich obchodov Wickey v rôznych krajinách doručujeme tovar po celej Európe a spolupracujeme s veľkým množstvom prepravných spoločností. Pri malých balíkoch spolupracujeme s DHL, GLS, DPD alebo UPS.
Ako sa vybavenie detských ihrísk balí?
Naše heslo pri balení tovaru znie: Safety first (bezpečnosť na prvom mieste). Tovar od nás dostanete zabalený bezpečne, odolne a dôkladne v balíku alebo palete s ochrannou fóliou. Naše prepravné spoločnosti dodávajú väčšie balíky, napríklad detské ihriská alebo hojdačky, bezpečne tzv. donáškou k obrubníku.
Na čo si mám dávať pozor pri preberaní tovaru?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Ak sa vám niečo nezdá, kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontakta-oss. Do predmetu napíšte „Záruka“. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.
Bývam v úzkej uličke. Aké možnosti dodania tovaru ponúkate v takom prípade?
Dodanie tovaru sa spravidla uskutočňuje nákladným vozidlo do 7,5 t (štandardné rozmery: D 6 x Š 2,45 x V 2,45 m) alebo do 12 t (štandardné rozmery: D 7,20 x Š 2,50 x V 2,60 m).Ak je dodacia adresa príliš úzka na dodanie tovaru, pri objednávke tovaru si samozrejme môžete zvoliť alternatívnu dodaciu adresu. To platí aj pri adrese, ktorá je uzavretá pre vozidlá nad 3,5 t alebo pre vjazd týchto vozidiel nie je určená.Ak si aj napriek nepriaznivým okolnostiam želáte tovar dodať na vašu cieľovú adresu, môžeme účtovať vyššie náklady na prepravu, pričom sa môže predĺžiť aj čas spracovania objednávky.
Bude objednávka s viacerými položkami od Wickey dodaná naraz?
Platí zásada: jedna objednávka, jedna dodávka. Ak ste usilovne nakupovali, môže sa stať, že sa všetok tovar nezmestí do jedného balíka. V závislosti od situácie a zdrojov môžeme naše detské postele a malé detské ihriská poslať vo viacerých balíkoch.
Je možné v krátkej dobe zmeniť dobu dodania u prepravnej spoločnosti?
Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, zavolajte nám na číslo +44 (0)330 8080 240. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.
Čo ak pri dodaní tovaru nebudem doma?
Odporúčame vyhnúť sa tejto situácii, aby zdroje a prípadné ďalšie náklady pre všetky zúčastnené strany zostali čo najnižšie. Ak sa vám termín vôbec nehodí, zastúpime vás: Prepravná spoločnosť kontaktuje nás a my v záujme dohodnutia nového termínu dodania kontaktujeme zas vás. Okrem toho za vás uhradíme príslušné náklady prepravnej spoločnosti za prepravované zásielky a objednávky v hodnote nad 50 € v prípade prvého dodania. Ak je predsa len potrebné druhé dodanie tovaru, u prepravnej spoločnosti preveríme, nakoľko sa zvýšili náklady, ktoré vám musíme podmienečne účtovať.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť na predajni?
Aj keď by sme zákazníkov radi uvítali osobne, vyzdvihnutie tovaru na predajni nie je žiaľ z organizačných dôvodov možné.
View all
Vrátenie tovaru
Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?
Ak chcete tovar vymeniť, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. To je možné prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo e-mailom. Ak nám posielate e-mail, požiadame vás o zadanie vašej e-mailovej adresy a čísla objednávky. Náš zákaznícky servis vás bude čo najskôr kontaktovať a prediskutuje ďalší postup.
Môžem si sám/sama vybrať prepravnú spoločnosť, keď chcem vrátiť vybavenie detského ihriska Wickey?
Z logistických dôvodov vám, bohužiaľ, nemôžeme ponúknuť možnosť výberu prepravnej spoločnosti. Tiež nie je možné, aby sme predávali ďalej informácie od prepravnej spoločnosti, pretože počas dodávky tieto často spolupracujú so subdodávateľmi.
Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Ak sa u vracaného tovaru jedná o zasielateľské položky, dohodneme s vami dátum vyzdvihnutia k preprave a prevezmeme všetky náklady na vrátenie. Ak sa naopak jedná o menšie balíky, požiadame vás, aby ste ich sami vrátili cez poskytovateľa balíkových služieb podľa vášho výberu. Tip: Vždy voľte rovnakú balíkovú službu, ktorá bola zodpovedná za doručenie vášho tovaru. Zvyčajne je toto najlacnejšia možnosť. Ak chcete objednávku zrušiť, kontaktujte náš zákaznícky servis. To je možné prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo e-mailom. Ak nám posielate e-mail, požiadame vás o zadanie vašej e-mailovej adresy a čísla objednávky. Náš zákaznícky servis vás bude čo najskôr kontaktovať a prediskutuje ďalší postup.
Potvrdí Wickey prijatie môjho vratky?
Ihneď ako nám vrátený tovar príde, dostanete od nás samozrejme e-mail, v ktorom potvrdíme prijatie vráteného tovaru.
Ako získam späť peniaze?
Vrátenie peňazí hrada závisí od zvoleného spôsobu platby. Ak ste za svoju objednávku zaplatili vopred, pošlite nám prosím údaje o vašom účte, aby sme mohli spracovať vrátenie peňazí. Ak ste si objednali cez PayPal, kreditnú kartu alebo Amazon, vaše platobné údaje sú už uložené a na spracovanie vrátenia peňazí nepotrebujeme žiadne ďalšie podrobnosti. Ak ste platbu spracovali prostredníctvom služby Klarna, kontaktujte spoločnosť Klarna so žiadosťou o vrátenie peňazí. Chceli by sme vás tiež upozorniť, že vrátenie platby môže trvať až 14 dní.
Koľko času mám na reklamáciu tovaru?
Generálna reklamačná lehota nie je stanovená. Na naše drevené diely poskytujeme záruku 10 rokov a na príslušenstvo 2 roky. Zákonné ustanovenia tým nie sú dotknuté. Ďalšie informácie nájdete v našich cancellation-policy..
Čo mám robiť, ak bola moja objednávka doručená neúplná alebo poškodená?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možným chybám v dodávke. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste tovar aj tak prevzali a skontrolovali úplnosť a neporušenosť podľa montážneho návodu a prípadné poškodenia zdokumentovali fotografiami. Potom nás kontaktujte pomocou nášho kontakta-oss a pošlite nám kompletný zoznam dotknutých komponentov vrátane fotografií. Dlhým čakacím dobám sa dá vyhnúť iba vtedy, ak je zoznam dotknutých komponentov kompletný. Ozveme sa vám čo najskôr s vhodným riešením.
Môžem odmietnuť prevziať vybavenie detského ihriska Wickey, ak je vážne poškodené?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Potom kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontaktného formulára. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.
View all
Montáž a bezpečnosť
Kde nájdem návod na montáž k svojmu vybaveniu detských ihrísk od Wickey?
Návod na montáž vám pošleme spolu s objednávkou v priloženom vrecúšku so skrutkami. Ak ste ho nedostali, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom cez kontaktný formulár. Čo najskôr vám ho pošleme.
Ako dlho trvá montáž vybavenia detských ihrísk?
Na základe našich skúseností stavba ihriska s pomocníkom a podrobným návodom na montáž netrvá dlho. V závislosti od vašej remeselnej zručnosti a pri príprave všetkých nástrojov potrebujete na stavbu našich najmenších detských ihrísk bez betónovania približne 6 až 8 hodín. Na stavbu najväčších detských ihrísk odporúčame zapojiť dvoch pomocníkov. Vtedy by ste mali mať detské ihrisko hotové do 10 až 12 hodín. A keď už ste pozvali priateľov, mali by po dobre vykonanej práci ihrisko aj slávnostne otvoriť.
Aké materiály potrebujem na montáž?
Dosky a stĺpiky sú narezané a v záujme ochrany pred trieskami im stačí len obrúsiť hrany. Všetok potrebný materiál a skrutky, vrátane krytiek, je zahrnutý v dodávke. Na montáž potrebujete tieto nástroje:   Tip: Pri upevňovaní pomocou dodaných skrutiek používajte správnu veľkosť bitov, aby ste predišli predčasnému zhrdzaveniu a poškodeniu.
Kedy si zavolať pomocníkov na montáž?
Skôr ako si zavoláte pomocníkov na montáž, ubezpečte sa, že vaša objednávka je kompletná a nepoškodená. Ušetríte si tak prácu, čas, peniaze a vaši pomocníci sa môžu rovno pustiť do práce.
Môže byť vybavenie detských ihrísk zostavené inak, ako je popísané v pokynoch?
Hlavné časti, čiže základnú konštrukciu detského ihriska by ste mali zostaviť tak, ako je to popísané v návode na montáž. Akákoľvek zmena na konštrukcii ihriska je na vaše riziko a nevzťahuje sa na ňu nárok na záruku. Okrem toho tak ohrozujete bezpečnosť svojich detí. Pri viacerých ihriskách je možné postaviť ich zrkadlovo. To znamená, že pozíciu doplnkov, napríklad šmýkačky alebo lezeckej steny, môžete vymeniť. Ak si nie ste istí, či sa to týka vášho vybavenia detského ihriska, naše oddelenie služieb zákazníkom vám samozrejme rado pomôže.
Ako na šmýkačku namontujem prípojku na vodu?
Ak ste sa rozhodli pre šmýkačku s pripojením na vodu, na montáž potrebujete vrták s priemerom 4 mm a dĺžkou minimálne 5 cm. Okrem toho potrebujete jemný brúsny papier, aby ste po vŕtaní obrúsili vrchnú časť šmýkačky. Na pripojenie potrebujete polpalcovú hadicu a hadicovú sponu.Upozornenie: : Upozorňujeme, že prípojku na vodu majú len naše šmýkačky s dĺžkou 175 cm, 220 cm a 300 cm. Na zadnej strane šmýkačky sa nachádza spojovacia rúrka, ktorá označuje umiestnenie prípojky na vodu. Vrták zaveďte zdola cez rúrku a začnite vŕtať dierku. Vzniknuté hobliny môžete odstrániť pomocou hrotu vrtáka. Zvyšné triesky opatrne obrúste jemným brúsnym papierom.Tip: : Pri šmirgľovaní nevytvárajte príliš veľký tlak, aby ste šmýkačku nepoškriabali. Nakoniec naskrutkujte polpalcovú hadicu do vyvŕtanej dierky a upevnite ju hadicovou sponou. A vodná zábava sa môže začať.
Aké vlastnosti musí mať pôda, aby sa na ňu dalo vybavenie detských ihrísk bezpečne umiestniť?
Vybavenie detských ihrísk od Wickey by malo stáť na rovnovážnej ploche. Veľmi vhodné sú trávnaté alebo piesčité plochy s dostatočným priestorom okolo konštrukcie. Pri tvrdom povrchu odporúčame použiť gumové podložky.
Čím pripevním vybavenie detských ihrísk do zeme?
Aj keď Vaše ihrisko vyzerá stabilne a bezpečne, odporúčame, aby ste ho vždy zakotvili do zeme kvôli zabezpečeniu bezpečnosti Vašich detí. Ukotvenie do zeme zlepší stabilitu ihriska alebo hojdačky. Všetky kotvy sa skrutkujú do stĺpikov lezeckej veže a podľa toho, aké ukotvenie si zvolíte, zvonku nie sú viditeľné. Vo všeobecnosti odporúčame ukotviť každý stĺp ihriska, ktorý vedie do zeme. Rebríky a lezecké steny by mali byť zafixované každý/á dvomi kotvami. Ďalšie informácie nájdete v príslušnom popise produktu. Tip: Naše uhlové ukotvenie sa perfektne hodí na každú vežu.
Ktorú kotvu je potrebné použiť a sú kotvy súčasťou balenia vybavenia detských ihrísk?
Kotvy k vybaveniu detských ihrísk si musíte objednať zvlášť. Pozrite si znova stránku produktu, kde nájdete odporúčania týkajúce sa druhu a počtu kotiev odporúčaných na vaše ihrisko.
Musím pri montáži vziať do úvahy bezpečnostnú vzdialenosť?
Okrem toho, že prekážky, ako napríklad stromy, živé ploty alebo múriky rušia pri hre, predstavujú veľké riziko zranení. Aby sa vaše dieťa mohlo hrať bezpečne a bezstarostne, okolo celého vybavenia detských ihrísk odporúčame bezpečnostnú vzdialenosť aspoň 2 metre. Rozhodujúci je pritom vždy najkrajnejší bod, prípadne najkrajnejší stĺpik detského ihriska alebo hojdačky.
View all
Informácie o dreve
Aké drevo Wickey používa?
Impregnované drevo Wickey z borovice alebo smreka pochádza z prírodného a trvalo udržateľného pestovania a vo vonkajších priestoroch dosahuje mimoriadnej životnosti. Našim výrobkom dodáva vysokú stabilitu, ktorá je zárukou veselej a bezpečnej zábavy pri hraní.
Ako dlhú záruku dostanem na vybavenie detského ihriska Wickey?
Pretože našim výrobkom úplne dôverujeme, dávame vám na všetky drevené diely 10-ročnú záruku*, pokiaľ súčasne zakúpite aj kotvy z našej výroby. V každom inom prípade platí záruka stanovená zákonom. * Uvedená záruka platí pre všetky drevené diely pri súčasnom zakúpení kotiev od našej firmy. V každom inom prípade platí dvojročná, zákonom stanovená záruka. Ďalšie informácie týkajúce sa rozsahu záruky a jej platnosti nájdete v našom vyhlásení o záruke.
Sú trhliny, otvory po vypadnutej hrči a zelené sfarbenie v dreve problém?
Drevo je prírodný produkt a žiadne dva stromy nie sú rovnaké. Malé praskliny alebo otvory pro vypadnutej hrči sú preto celkom bežné. Podľa normy DIN 4074 trhliny kratšie ako štvrtina dĺžky alebo hrúbky nosníka neovplyvňujú statiku - naopak, dokonca ukazujú, že drevo stále ešte pracuje!
Od ktorého okamihu sa začína záručná doba?
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru. Zákonné práva spotrebiteľa (záručné práva a právo na odstúpenie) nie sú zárukou obmedzené.
Prečo sa mení objem dreva?
Pri obzvlášť vlhkom alebo suchom skladovaní sa drevo môže trochu roztiahnuť alebo stiahnuť. To je nielen neškodné, ale je to aj dobré, pretože drevo tak optimálne odoláva poveternostným vplyvom a vplyvom prostredia.
V akom prípade nie je nárok na záruku?
Obsahom záruky je záruka na trvanlivosť všetkých drevených dielov na zakúpenej veci. Táto záruka platí iba vtedy, ak bola spolu so zakúpenou položkou zakúpená aspoň jedna z našich vlastných kotiev. Ak tomu tak nie je, po uplynutí zákonnej záruky zákazník nemá žiadne ďalšie záručné nároky na poškodené drevené diely.Záruka sa tiež nevzťahuje na prípady, kedy zákazník sám alebo tretia strana v dôsledku chybnej montáže spôsobí poškodenie drevených súčastí alebo ak možno chybu odvodiť od poškodenia drevených súčastí v dôsledku nesprávneho použitia alebo skladovania zákazníkom alebo treťou stranou Zo záruky je tiež vylúčené poškodenie spôsobené vandalizmom samotným zákazníkom alebo treťou stranou, vlastnosti typické pre drevo alebo poškodenie súvisiacev súvislosti s počasím.
Moje vybavenie detského ihriska má na niektorých miestach biele/zelenkasté škvrny. Je to pleseň?
Moje vybavenie detského ihriska má na niektorých miestach biele/zelenkasté škvrny. Je to pleseň?
Čo je tlakovo impregnované drevo?
Naše drevo je zárukou zábavy z hrania po dlhé roky a aby sme toto mohli zaručiť, musí byť trvanlivo ošetrené. Preto ho impregnujeme procesom tlakovej impregnácie.Počas tohto procesu sa ochranné soli pod vysokým tlakom lisujú do dreva.Vďaka tomu je drevo trvalo chránené pred hmyzom, hubami, hnilobou plesní a neustálym kontaktom s pôdou a vodou.
Je normálne, že je drevo vlhké?
Vlhkosť vo všeobecnosti nie je dôvodom na obavy: Zo skúsenosti vieme, že môže nejakú dobu trvať, kým vlhkosť, ktorá vzniká pri procese impregnácie, z dreva úplne zmizne. Po doručení dreveného materiálu ho preto rozbaľte a nechajte aspoň dva dni vysušiť. Skôr ako naskrutkujete skrutky, navŕtajte diery. Tým sa minimalizuje riziko poškodenia skrutiek.
Mám vybavenie môjho ihriska lazúrovať a aká lazúra je pre to najlepšia?
Naše drevo nemusíte nijako špeciálne lazúrovať ani lakovať. Vďaka tlakovej impregnácii odolnej je drevo najlepším spôsobom chránené voči pred vetrom a počasím. Ak predsa len chcete ochrannú lazúru, môžete drevo samozrejme ošetriť špeciálnou trvalou ochrannou farbou alebo glazúrou, ktorá je certifikovaná podľa DIN EN 71 časť 3. Tieto lazúry sú neškodné pre deti a životné prostredie.
View all
Kvalita a záruka
View all
Informácie o kategóriách
Dá sa tovar od Wickey kúpiť len online?
Keďže sme čisto online obchod, predávame naše produkty výhradne cez internet. V našom zozname predajcov nájdete zoznam všetkých obchodných platforiem, na ktorých nájdete naše produkty okrem nášho online obchodu. Tajný tip: Kontrolujte pravidelne naše kanály na sociálnych médiách. V pravidelných intervaloch vás prekvapíme skvelými (zľavovými) akciami.
Môžem si prelistovať katalóg alebo leták s produktmi od Wickey?
Záleží nám na životnom prostredí, preto tlačené katalógy neposkytujeme. V našom online obchode nájdete všetko potrebné na to, aby ste pre svoje deti vytvorili jedinečnú skrýšu.
Sú detské ihriská niekde vystavené?
Showroom zatiaľ neplánujeme. Ak však bývate blízko alebo máte cestu okolo, zastavte sa u nás: niekoľko detských ihrísk sme vystavili na našom pozemku. Alebo sa pozrite na našu inšpiratívnu stránku, kde si vytvoríte prvé dojmy o našich detských ihriskách.
Potrebujem na detské ihrisko od Wickey stavebné povolenie?
Keďže sa právne predpisy líšia nielen na medzinárodnej, ale aj regionálnej úrovni, odporúčame vám informovať sa o aktuálnych smerniciach na stavebnom úrade vo vašej obci alebo meste.
Ako zlikvidujem detské ihrisko od Wickey, ak už nie je používané?
Pri demontáži sa riaďte odbornou likvidáciou odpadu. Informácie o mieste, kde zlikvidovať impregnované drevo, sa dozviete na príslušnom obecnom úrade.
Je potrebná špeciálna starostlivosť o detské ihriská od Wickey?
Ako pri každom spotrebnom predmete, aj pri našich detských ihriskách sa môžu objaviť známky opotrebovania. Preto vám odporúčame v detskom ihrisku a v doplnkoch k ihrisku pravidelne kontrolovať upevnenie skrutiek a dosiek. Ďalšie tipy a informácie o údržbe nájdete v stavebnom návode príslušného detského ihriska.
Je možné detské ihrisko rozšíriť?
Prezrite si ponuku doplnkov v našom online obchode, ktoré bez problémov upevníte na každé detské ihrisko. Jednotlivé nadstavbové moduly ihrísk sa momentálne nedajú (do-)objednať samostatne.
Musím objednať nejaký tovar navyše?
Určite nezabudnite na kotvy na zapustenie do betónu. Tie sú nevyhnutné, aby detské ihrisko alebo hojdačka boli čo najpevnejšie a aby bola v plnej výške využitá 10-ročná záruka na drevo. Uvedená záruka platí pre všetky drevené diely pri súčasnom zakúpení kotiev od našej firmy. V každom inom prípade platí dvojročná, zákonom stanovená záruka. Ďalšie informácie týkajúce sa rozsahu záruky a jej uplatnenia nájdete v našom prehlásení o záruke.
Aké výšky podesty ponúka Wickey a ktoré sú najvhodnejšie?
Wickey ponúka detské ihriská a domčeky s rôzne vysokými podestami. Ktorá z nich sa vám najviac hodí vždy závisí od vašich podmienok a predstáv: Je vaša záhrada menšia a vašim deťom sa začína páčiť hojdanie a šplhanie sa? Siahnite po detskom ihrisku s krátkou šmýkačkou a s výškou podesty od 90 cm do 120 cm. Veľké detské ihriská s podestou vo výške od 150 cm do 210 cm a nadstavbové moduly sa skvelo hodia na nekonečnú zábavu pre staršie deti.
Kde nájdem presné rozmery vybavenia detských ihrísk?
Na poslednom obrázku v galérii na stránke príslušného produktu sa uvádza dĺžka, výška a šírka obľúbených položiek.
View all
Kontakt
Ako a kedy vás možno zastihnúť?
Môžete nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára a klasicky cez telefón. Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatku od 9:00 do 16:00 na nasledujúcom čísle: XXXXŽiadame vás, aby ste dodržiavali informácie o časoch horúcej linky.
Chcem vám poskytnúť spätnú väzbu - ako to urobím?
Ste spokojní alebo pre nás máte návrhy? Dajte nám vedieť. Tešíme sa na hodnotenie na stránkach TrustedShops, Trustpilot alebo na recenziu na Googli. Ak niečo nie je k vašej spokojnosti, kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontaktného formulára. Pracovníci spolu s vami vypracujú vhodné riešenie. Ste skutočným fanúšikom a chcete sa podeliť o svoje skúsenosti? Zdieľajte svoj obrázok alebo video na Instagrame s hashtagom #wickeyadventure alebo nám pošlite fotografiu alebo video vrátane vyhlásenia pre náš web na adresu [email protected] Tešíme sa na vašu spätnú väzbu!
Kde nájdem spätnú väzbu a obrázky od iných zákazníkov?
Zákazníci, ktorým sme už urobili radosť po celej Európe a ktorí odfotili svoje dobrodružstvá špeciálne pre nás, si môžete v kľude poprezerať v našom online obchode v časti Inšpirácia. Nechajte sa inšpirovať!
Existuje možnosť spolupracovať s Wickey ako blogger?
Ste blogger a máte záujem o spoluprácu s nami? Sme radi, že to počujeme! Pošlite nám e-mail na adresu [email protected], v ktorom nám poviete niečo o sebe a vašich plánoch na budúcu spoluprácu. Ak už máte media kit, budeme radi, môžete ho tiež poslať. Budúca spolupráca vďaka tomu bude ešte plynulejšia!
Ako získam informácie o aktuálnych súťažiach?
Najlepším spôsobom, ako to urobiť, je dať nám lajk na Facebooku. Či už ide o súťaže, zľavové kampane atď. - tu vždy nájdete aktuálne informácie.
View all