Ušetrite na našom FINAL EASTER SALE

FAQ Home Page

Help Center

Top 10
Má byť herné vybavenie pripevnené do zeme?
Aj keď Vaše ihrisko vyzerá stabilne a bezpečne, odporúčame, aby ste ho vždy zakotvili do zeme kvôli zabezpečeniu bezpečnosti Vašich detí. Ukotvenie do zeme zlepší stabilitu ihriska alebo hojdačky. Všetky kotvy sa skrutkujú do stĺpikov lezeckej veže a podľa toho, aké ukotvenie si zvolíte, zvonku nie sú viditeľné. Vo všeobecnosti odporúčame ukotviť každý stĺp ihriska, ktorý vedie do zeme. Rebríky a lezecké steny by mali byť zafixované každý/á dvomi kotvami. Ďalšie informácie nájdete v príslušnom popise produktu. Tip: Naše uhlové ukotvenie sa perfektne hodí na každú vežu.
Ako sa zostavuje základná konštrukcia a zabetónovanie kotiev?
Pri zabetónovávaní kotiev/pri zostavovaní základnej konštrukcie postupujte takto: Zmontujte základnú konštrukciu a postavte ju na želané miesto. Dodržujte pritom bezpečnostné vzdialenosti podľa návodu na montáž. Vytýčte miesta okolo stĺpikov, kde chcete, aby základná konštrukcia stála. Presuňte základnú konštrukciu tak, aby sa dali ľahko vykopať všetky jamy. Upozornenie: Jamy by mali byť hlboké asi 70 cm a priemer asi 30 cm. Nainštalujte kotvy na vnútornú stranu stĺpikov. Teraz základnú konštrukciu opäť postavte na želané miesto. Detské ihrisko musí stať vodorovne. Na pomoc zoberte kamene alebo drevené kliny. Do otvorov nalejte hotový betón, kým nebudú vyplnené do výšky cca 60 cm. Uistite sa, že betónom sú pokryté iba kotvy, pričom stĺpiky zostávajú voľné. Po zaschnutí betónu môžete zvyšok dosypať ornicou. Uistite sa, že nosné stĺpiky vybavenia vášho detského ihriska sú pri zabetónovaní v kontakte so zemou. Správne ukotvenie je nutné pre stabilitu vášho detského ihriska a pomáha vyhnúť sa nebezpečným miestam. Navyše chráni vaše skrutky pred predčasným hrdzavením.  
Potrebujem na zostavenie detského ihriska podkladovú dosku?
Podkladová doska nie je potrebná, keďže vybavenie detského ihriska sa najskôr kompletne zostavuje a potom sa na konečnom mieste zabetónuje. Viac informácií o štruktúre základného rámca nájdete v nasledujúcej otázke: "Ako sa zostavuje základná konštrukcia a zabetónovanie kotiev?".
Je potrebné otvory pre skrutky predvŕtať?
Po vyschnutí dreva vybavenia vášho ihriska odporúčame otvory pred zaskrutkovaním skrutiek predvŕtať. Tým sa minimalizuje riziko vzniku trhlín. Navyše sa tým zabráni poškodeniu zliatiny skrutiek a vyhnete sa predčasnému hrdzaveniu.
Kde nájdem návod na montáž k svojmu vybaveniu detských ihrísk od Wickey?
Návod na montáž vám pošleme spolu s objednávkou v priloženom vrecúšku so skrutkami. Ak ste ho nedostali, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom cez kontaktný formulár. Čo najskôr vám ho pošleme.
Môže byť vybavenie detských ihrísk zostavené inak, ako je popísané v pokynoch?
Dobro vašich hrajúcich sa detí a ich bezpečnosť je pre vás ako rodičov a aj pre nás vždy na prvom mieste. Z tohto dôvodu odporúčame, aby ste detské ihriská stavali tak, ako je uvedené v našom návode na montáž. Hoci takmer všetky naše detské ihriská sú konštruované a navrhnuté tak, aby sa dali zložiť aj zrkadlovo, vzniku nebezpečných miest zabránite zostavením podľa montážneho návodu.
Aké drevo Wickey používa?
Impregnované drevo Wickey z borovice alebo smreka pochádza z prírodného a trvalo udržateľného pestovania a vo vonkajších priestoroch dosahuje mimoriadnej životnosti. Našim výrobkom dodáva vysokú stabilitu, ktorá je zárukou veselej a bezpečnej zábavy pri hraní.
Ako a kedy vás možno zastihnúť?
Môžete nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára a klasicky cez telefón. Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatku od 9:00 do 16:00 na nasledujúcom čísle: +421 (0) 232-441 793
Žiadame vás, aby ste dodržiavali informácie o časoch horúcej linky.
Pomôže mi vodič dopravcu dopraviť vybavenie detských ihrísk od Wickey do môjho domu?
Toto bohužiaľ nie je z organizačných dôvodov možné. Dodanie je bezplatné pred Váš dom - ostatné je potom na Vás.
Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Ak sa u vracaného tovaru jedná o zasielateľské položky, dohodneme s vami dátum vyzdvihnutia k preprave a prevezmeme všetky náklady na vrátenie. Ak sa naopak jedná o menšie balíky, požiadame vás, aby ste ich sami vrátili cez poskytovateľa balíkových služieb podľa vášho výberu. Tip: Vždy voľte rovnakú balíkovú službu, ktorá bola zodpovedná za doručenie vášho tovaru. Zvyčajne je toto najlacnejšia možnosť. Pre rýchly a bezproblémový proces vám odporúčame použiť náš formulár na vrátenie tovaru. Tento postup však nie je povinný.
View all
Objednávka
Prečo je potrebné uviesť telefónne číslo?
Naše detské ihriská nie sú kvôli svojej veľkosti dodávané bežným poskytovateľom balíkových služieb, ale nákladným autom so zdvíhacím zariadením. Aby sme s vami dohodli najvhodnejší termín dodania, bude vás prepravná spoločnosť kontaktovať telefonicky. Tak zabezpečíme, že budete doma a detské ihrisko vám bude doručené včas.
Je možné objednávať u Wickey telefonicky?
Vašu objednávku nám môžete odoslať iba online prostredníctvom nášho internetového obchodu.
Môže sa moja fakturačná adresa líšiť od dodacej adresy?
Rôzne fakturačné a dodacie adresy samozrejme vôbec nie sú problém: jediným kliknutím môžete pri dokončení objednávky zadať inú dodaciu adresu.
Prečo existujú cenové rozdiely medzi rôznymi krajinami/obchodmi?
Toto okrem iného súvisí s podmienkami konkrétnej krajiny, ako je napríklad výpočet nákladov na dopravu.
Snažíme sa v maximálnej miere tieto rozdiely obmedziť, ale nemôžeme im úplne zabrániť. Pre každú krajinu platia ceny uvedené v online obchode. V niektorých našich obchodoch ponúkame službu doručenia do inej krajiny. Tieto informácie si môžete prečítať v našich obchodoch pod položkou objednavka-a-dodanie čítaj viac.
Dostanem potvrdenie o svojej objednávke?
Keď dokončíte svoju prechádzku obchodom, samozrejme nechceme, aby ste na nás museli čakať. a vašu e-mailovú adresu vám obratom zašleme potvrdenie objednávky so všetkými dôležitými informáciami o ďalšom postupe. Skontrolujte tiež priečinok s nevyžiadanou poštou. Ak napriek očakávaniam neobdržíte potvrdenie objednávky, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +44 (0)330 8080 240. Tam vám radi pomôžu!
Môžem si u Wickey objednať aj pomocou svojho smartfónu?
Samozrejme, náš obchod môžete jednoducho prehliadať a tiež z neho objednávať pomocou svojho smartfónu.
Do kedy môžem zrušiť svoju objednávku?
Pokiaľ tovar ešte neodišiel z nášho skladu alebo ak ste ešte nezaplatili, môžete objednávku bez problémov stornovať. To znamená: Pokiaľ ste ešte nedostali potvrdenie o odoslaní, môžete svoju objednávku jednoducho zrušiť. Nebojte sa. Ak ste už zaplatili, peniaze dostanete na každý pád späť.
Môžem neskôr zmeniť údaje o svojej objednávke?
Pokiaľ je požadovaný tovar stále v nákupnom košíku a objednávka nebola dokončená, môžete podrobnosti objednávky zmeniť ľahko. Po dokončení objednávky už zmeny bohužiaľ nie sú možné.
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete pomoc, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis pomocou nášho kontaktného formulára s predmetom Dodanie - Iné otázky k dodávke.
Kde nájdem formulár na odstúpenie od zmluvy?
Počas prvých 14 dní máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Ďalšie informácie k tomuto formuláru a formulár nájdete tu: Pokyny pre odstúpenie od zmluvy.
View all
Platba
Aké možnosti platby je možné použiť pri nákupe v obchode Wickey?
Aby ste mohli svoju objednávku zaplatiť bez starostí, v našom obchode ponúkame najpoužívanejšie možnosti platby: PayPal Banková karta Platba vopred Ďalšie informácie o možnostiach platby v našom obchode nájdete tu: Moznosti platby.
Kedy sa stiahne suma na úhradu z kreditnej karty?
Príslušnú sumu zúčtujeme z kreditnej karty po odoslaní objednávky. Vždy berte na vedomie typ zúčtovania svojej kreditnej karty.
Je možné spôsob platby na poslednú chvíľu zmeniť?
Ešte pred objednaním sa uistite, že ste si zvolili požadovaný spôsob platby. Zmena spôsobu platby na poslednú chvíľu žiaľ nie je možná.
Aké sú bankové údaje firmy Wickey?
Toto sú naše bankové údaje:

Wickey GmbH & Co. KG
IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58
BIC/SWIFT: WELADED1ERK

Aby sme platbu mohli ľahšie priradiť k vašej objednávke, uistite sa, že do poznámky k platbe zadáte referenčné číslo platby (napríklad: RFxx xxx xxx xxx x). Po prijatí a zaúčtovaní vašej platby dostanete e-mailom potvrdenie o platbe.
Je platobný proces bezpečný?
V duchu hesla „safety first“ (bezpečnosť na prvom mieste) je vaša bezpečnosť pre nás a našich platobných partnerov veľmi dôležitá. Aby sme mohli zabezpečiť bezproblémovú platbu, spolupracujeme výhradne s poprednými odborníkmi na platby, ktorí dodržiavajú najvyššie bezpečnostné normy a používajú špičkové systémy na predchádzanie podvodom.
Kedy a ako dostanem faktúru?
Faktúru k tvojej objednávke dostaneš po odoslaní tvojej dodávky z našeho skladu e-mailom.
Môžem vystaviť faktúru na firmu?
Samozrejme vám faktúru na firmu radi vystavíme. V pokladni zrušte začiarknutie symbolu začiarknutia políčka Dodacia a fakturačná adresa sú rovnaké a vyplňte obidve ďalšie polia Firma a IČ DPH.
Uvádza sa na faktúre DPH?
DPH sa nezobrazuje ako samostatná účtovná položka. Na faktúre je však uvedené, že celková suma je vrátane DPH.
Je možné získať poukážky na nákup v obchode Wickey?
Bohužiaľ momentálne neposkytujeme žiadne darčekové poukážky, ale kto vie… možno sa to v budúcnosti zmení. Pravidelne sledujte náš web a naše sociálne siete, kde nájdete skvelé a exkluzívne ponuky.
Je možné získať zľavy alebo zľavové kódy na nákup v obchode Wickey?
Čo sa týka obchodu Wickey, oplatí sa mať oči na stopkách a sledovať náš web: V našom obchode a na našich sociálnych sieťach pravidelne ponúkame skvelé akcie, ktorými vás vždy vieme prekvapiť.
Zľavové kódy na nákup v obchode Wickey momentálne neponúkame.
View all
Odoslanie a dodanie tovaru
Ako budú výrobky od Wickey dodané?
Naše detské ihriská posielame prepravnou spoločnosťou. Menšie doplnky a príslušenstvo obdržíte balíkovou službou.
S ktorými poskytovateľmi prepravných alebo balíkových služieb spolupracuje Wickey?
Prostredníctvom našich obchodov Wickey v rôznych krajinách doručujeme tovar po celej Európe a spolupracujeme s veľkým množstvom prepravných spoločností. Pri malých balíkoch spolupracujeme s DHL, GLS, DPD alebo UPS.
Ako sa vybavenie detských ihrísk balí?
Naše heslo pri balení tovaru znie: Safety first (bezpečnosť na prvom mieste). Tovar od nás dostanete zabalený bezpečne, odolne a dôkladne v balíku alebo palete s ochrannou fóliou. Naše prepravné spoločnosti dodávajú väčšie balíky, napríklad detské ihriská alebo hojdačky, bezpečne tzv. donáškou k obrubníku.
Na čo si mám dávať pozor pri preberaní tovaru?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Ak sa vám niečo nezdá, kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontakta-oss. Do predmetu napíšte „Záruka“. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.
Bude objednávka s viacerými položkami od Wickey dodaná naraz?
Platí zásada: jedna objednávka, jedna dodávka. Ak ste usilovne nakupovali, môže sa stať, že sa všetok tovar nezmestí do jedného balíka. V závislosti od situácie a zdrojov môžeme naše detské postele a malé detské ihriská poslať vo viacerých balíkoch.
Pomôže mi vodič dopravcu dopraviť vybavenie detských ihrísk od Wickey do môjho domu?
Toto bohužiaľ nie je z organizačných dôvodov možné. Dodanie je bezplatné pred Váš dom - ostatné je potom na Vás.
Je možné v krátkej dobe zmeniť dobu dodania u prepravnej spoločnosti?
Ak musíte v krátkom čase presunúť termín dodania, zavolajte nám na číslo +44 (0)330 8080 240. Prepravná spoločnosť však môže vyžadovať úhradu nákladov na skladovanie a ďalších nákladov, ktoré sa na vás môžu podmienečne a v závislosti od situácie vzťahovať. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis.
Čo ak pri dodaní tovaru nebudem doma?
Odporúčame vyhnúť sa tejto situácii, aby zdroje a prípadné ďalšie náklady pre všetky zúčastnené strany zostali čo najnižšie. Ak sa vám termín vôbec nehodí, zastúpime vás: Prepravná spoločnosť kontaktuje nás a my v záujme dohodnutia nového termínu dodania kontaktujeme zas vás. Okrem toho za vás uhradíme príslušné náklady prepravnej spoločnosti za prepravované zásielky a objednávky v hodnote nad 50 € v prípade prvého dodania. Ak je predsa len potrebné druhé dodanie tovaru, u prepravnej spoločnosti preveríme, nakoľko sa zvýšili náklady, ktoré vám musíme podmienečne účtovať.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť na predajni?
Aj keď by sme zákazníkov radi uvítali osobne, vyzdvihnutie tovaru na predajni nie je žiaľ z organizačných dôvodov možné.
Je možné tovar dodať na zásielkovňu?
To žiaľ nie je možné. Môžete však zadať dodaciu adresu, na ktorej vám tovar prevezme osoba, ktorej dôverujete.
View all
Vrátenie tovaru
Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Ak sa u vracaného tovaru jedná o zasielateľské položky, dohodneme s vami dátum vyzdvihnutia k preprave a prevezmeme všetky náklady na vrátenie. Ak sa naopak jedná o menšie balíky, požiadame vás, aby ste ich sami vrátili cez poskytovateľa balíkových služieb podľa vášho výberu. Tip: Vždy voľte rovnakú balíkovú službu, ktorá bola zodpovedná za doručenie vášho tovaru. Zvyčajne je toto najlacnejšia možnosť. Pre rýchly a bezproblémový proces vám odporúčame použiť náš formulár na vrátenie tovaru. Tento postup však nie je povinný.
Koľko času mám na reklamáciu tovaru?
Generálna reklamačná lehota nie je stanovená. Na naše drevené diely poskytujeme záruku 10 rokov a na príslušenstvo 2 roky. Zákonné ustanovenia tým nie sú dotknuté. Ďalšie informácie nájdete v našich pokynoch pre odstúpenie od zmluvy.
Čo mám robiť, ak bola moja objednávka doručená neúplná alebo poškodená?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možným chybám v dodávke. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste tovar aj tak prevzali a skontrolovali úplnosť a neporušenosť podľa montážneho návodu a prípadné poškodenia zdokumentovali fotografiami. Potom nás kontaktujte pomocou nášho kontaktného formulára a pošlite nám kompletný zoznam dotknutých komponentov vrátane fotografií. Dlhým čakacím dobám sa dá vyhnúť iba vtedy, ak je zoznam dotknutých komponentov kompletný. Ozveme sa vám čo najskôr s vhodným riešením.
Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?
Tovar môžete vymeniť aj prostredníctvom formulára na vrátenie tovaru. Zadajte svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky a postupujte podľa pokynov. Náš zákaznícky servis vás bude okamžite kontaktovať, aby s vami prediskutoval ďalší postup.
Ako získam späť peniaze?
Vrátenie peňazí hrada závisí od zvoleného spôsobu platby. Ak ste za svoju objednávku zaplatili vopred, pošlite nám prosím údaje o vašom účte, aby sme mohli spracovať vrátenie peňazí. Ak ste si objednali cez PayPal, kreditnú kartu alebo Amazon, vaše platobné údaje sú už uložené a na spracovanie vrátenia peňazí nepotrebujeme žiadne ďalšie podrobnosti. Ak ste platbu spracovali prostredníctvom služby Klarna, kontaktujte spoločnosť Klarna so žiadosťou o vrátenie peňazí. Chceli by sme vás tiež upozorniť, že vrátenie platby môže trvať až 14 dní.
Potvrdí Wickey prijatie môjho vratky?
Ihneď ako nám vrátený tovar príde, dostanete od nás samozrejme e-mail, v ktorom potvrdíme prijatie vráteného tovaru.
Môžem si sám/sama vybrať prepravnú spoločnosť, keď chcem vrátiť vybavenie detského ihriska Wickey?
Z logistických dôvodov vám, bohužiaľ, nemôžeme ponúknuť možnosť výberu prepravnej spoločnosti. Tiež nie je možné, aby sme predávali ďalej informácie od prepravnej spoločnosti, pretože počas dodávky tieto často spolupracujú so subdodávateľmi.
Môžem odmietnuť prevziať vybavenie detského ihriska Wickey, ak je vážne poškodené?
Aj napriek našim spoľahlivým partnerom sa nemožno vyhnúť možnému poškodeniu dodávky. Na prvý pohľad viditeľné poškodenie nechajte zaznamenať do prepravného liste dodávateľa. Žiadame vás, aby ste aj tak tovar prevzali a skontrolovali, či je kompletný a nepoškodený. Potom kontaktujte náš zákaznícky servis pomocou kontaktného formulára. My zabezpečíme čo možná najrýchlejšiu náhradu.
View all
Montáž a bezpečnosť
Kde nájdem návod na montáž k svojmu vybaveniu detských ihrísk od Wickey?
Návod na montáž vám pošleme spolu s objednávkou v priloženom vrecúšku so skrutkami. Ak ste ho nedostali, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom cez kontaktný formulár. Čo najskôr vám ho pošleme.
Ako dlho trvá montáž vybavenia detských ihrísk?
Na základe našich skúseností stavba ihriska s pomocníkom a podrobným návodom na montáž netrvá dlho. V závislosti od vašej remeselnej zručnosti a pri príprave všetkých nástrojov potrebujete na stavbu našich najmenších detských ihrísk bez betónovania približne 6 až 8 hodín. Na stavbu najväčších detských ihrísk odporúčame zapojiť dvoch pomocníkov. Vtedy by ste mali mať detské ihrisko hotové do 10 až 12 hodín. A keď už ste pozvali priateľov, mali by po dobre vykonanej práci ihrisko aj slávnostne otvoriť.
Aké materiály potrebujem na montáž?
Dosky a stĺpiky sú narezané a v záujme ochrany pred trieskami im stačí len obrúsiť hrany. Všetok potrebný materiál a skrutky, vrátane krytiek, je zahrnutý v dodávke. Na montáž potrebujete tieto nástroje: Aku skrutkovač Vodováhu Gumené kladivo Príložný uholník Sadu nástrčných kľúčov   Tip: Pri upevňovaní pomocou dodaných skrutiek používajte správnu veľkosť bitov, aby ste predišli predčasnému zhrdzaveniu a poškodeniu.
Kedy si zavolať pomocníkov na montáž?
Skôr ako si zavoláte pomocníkov na montáž, ubezpečte sa, že vaša objednávka je kompletná a nepoškodená. Ušetríte si tak prácu, čas, peniaze a vaši pomocníci sa môžu rovno pustiť do práce.
Môže byť vybavenie detských ihrísk zostavené inak, ako je popísané v pokynoch?
Dobro vašich hrajúcich sa detí a ich bezpečnosť je pre vás ako rodičov a aj pre nás vždy na prvom mieste. Z tohto dôvodu odporúčame, aby ste detské ihriská stavali tak, ako je uvedené v našom návode na montáž. Hoci takmer všetky naše detské ihriská sú konštruované a navrhnuté tak, aby sa dali zložiť aj zrkadlovo, vzniku nebezpečných miest zabránite zostavením podľa montážneho návodu.
Ako na šmýkačku namontujem prípojku na vodu?
Ak ste sa rozhodli pre šmýkačku s pripojením na vodu, na montáž potrebujete vrták s priemerom 4 mm a dĺžkou minimálne 5 cm. Okrem toho potrebujete jemný brúsny papier, aby ste po vŕtaní obrúsili vrchnú časť šmýkačky. Na pripojenie potrebujete polpalcovú hadicu a hadicovú sponu. Upozornenie: Upozorňujeme, že prípojku na vodu majú len naše šmýkačky s dĺžkou 175 cm, 220 cm a 300 cm. Na zadnej strane šmýkačky sa nachádza spojovacia rúrka, ktorá označuje umiestnenie prípojky na vodu. Vrták zaveďte zdola cez rúrku a začnite vŕtať dierku. Vzniknuté hobliny môžete odstrániť pomocou hrotu vrtáka. Zvyšné triesky opatrne obrúste jemným brúsnym papierom. Tip: Pri šmirgľovaní nevytvárajte príliš veľký tlak, aby ste šmýkačku nepoškriabali. Nakoniec naskrutkujte polpalcovú hadicu do vyvŕtanej dierky a upevnite ju hadicovou sponou. A vodná zábava sa môže začať.
Aké vlastnosti musí mať pôda, aby sa na ňu dalo vybavenie detských ihrísk bezpečne umiestniť?
Vybavenie detských ihrísk od Wickey by malo stáť na rovnovážnej ploche. Veľmi vhodné sú trávnaté alebo piesčité plochy s dostatočným priestorom okolo konštrukcie. Pri tvrdom povrchu odporúčame použiť gumové podložky.
Má byť herné vybavenie pripevnené do zeme?
Aj keď Vaše ihrisko vyzerá stabilne a bezpečne, odporúčame, aby ste ho vždy zakotvili do zeme kvôli zabezpečeniu bezpečnosti Vašich detí. Ukotvenie do zeme zlepší stabilitu ihriska alebo hojdačky. Všetky kotvy sa skrutkujú do stĺpikov lezeckej veže a podľa toho, aké ukotvenie si zvolíte, zvonku nie sú viditeľné. Vo všeobecnosti odporúčame ukotviť každý stĺp ihriska, ktorý vedie do zeme. Rebríky a lezecké steny by mali byť zafixované každý/á dvomi kotvami. Ďalšie informácie nájdete v príslušnom popise produktu. Tip: Naše uhlové ukotvenie sa perfektne hodí na každú vežu.
Ktorú kotvu je potrebné použiť a sú kotvy súčasťou balenia vybavenia detských ihrísk?
Kotvy k vybaveniu detských ihrísk si musíte objednať zvlášť. Pozrite si znova stránku produktu, kde nájdete odporúčania týkajúce sa druhu a počtu kotiev odporúčaných na vaše ihrisko. finger-swipe Presun tabuľky Uhlová kotva
Wickey SolidLock
Zemná kotva
Wickey SimpleLock
Zemná kotva
Wickey QuickLock
Štvorhranné stĺpy a
šikmé rebríky
check check check Stĺpy na hodjačku check check times Okrúhle stĺpy times check check Séria Tiny/Flyer check check times Séria Smart/Prime check check times Sypká, piesčitá pôda
(vždy zabetónovať)
check check check Pevná, kamenistá podlaha check check times Tipy na montáž Jednoduchá montáž* Zabetónovanie Jednoduchá montáž* Zabetónovanie Jednoduchá montáž* Zaskrutkovanie alebo
zabetónovanie Stabilita Stabilné a bezpečné (premium) Stabilné a bezpečné (premium) Stabilné a bezpečné (štandard) *Odporúčanie: Montáž je na vnútornej strane, kotvy nie sú zvonku viditeľné
Potrebujem na zostavenie detského ihriska podkladovú dosku?
Podkladová doska nie je potrebná, keďže vybavenie detského ihriska sa najskôr kompletne zostavuje a potom sa na konečnom mieste zabetónuje. Viac informácií o štruktúre základného rámca nájdete v nasledujúcej otázke: "Ako sa zostavuje základná konštrukcia a zabetónovanie kotiev?".
View all
Augmented Reality
Čo je rozšírená realita (Augmented Reality, AR)?
Aby sme vám uľahčili hľadanie vysnívaného detského ihriska, ponúkame vám našu funkciu rozšírenej reality. Ako rozšírená realita (skrátene: AR, anglicky: augmented reality) sa rozumie počítačom podporované vnímanie reality, ktoré je rozšírené o virtuálne prvky. V prípade funkcie rozšírenej reality od Wickey to znamená toto: Možnosť naše detské ihriská ešte pred jeho ich kúpou integrovať do vašej záhrady pomocou smartfónu. Môžete sa tak vopred rozhodnúť, ktoré detské ihrisko sa najlepšie hodí do vašej záhrady alebo vybrať najlepšie umiestnenie.
Ako funkcia rozšírenej reality funguje cez smartfón?
Mobilná verzia: Kliknite na tento odkaz: "Zobraziť v záhrade" Odkaz nájdete na produktovej stránke príslušného detského ihriska.
Funkcia rozšírenej reality sa na smartfóne otvorí automaticky. Tento proces môže trvať niekoľko sekúnd. Postavte si želané detské ihrisko v záhrade. Stačí mobil nasmerovať na požadované miesto a pohybovať ním. Dôležité: Na to, aby ste mohli postaviť detské ihrisko v plnej veľkosti, musíte mať dostatok miesta. Detské ihrisko môžete podľa potreby posunúť alebo otočiť.
Ako funkcia rozšírenej reality funguje cez počítač?
Počítačová verzia: Kliknite na tento odkaz: "Zobraziť v záhrade" Odkaz nájdete na produktovej stránke príslušného detského ihriska.
Fotoaparátom v smartfóne naskenujte QR kód. Postavte si želané detské ihrisko v záhrade. Stačí mobil nasmerovať na požadované miesto a pohybovať ním. Dôležité: Na to, aby ste mohli postaviť detské ihrisko v plnej veľkosti, musíte mať dostatok miesta. Detské ihrisko môžete podľa potreby posunúť alebo otočiť.
Ktoré ihriská si môžem pozrieť pomocou funkcie rozšírenej reality?
Všetky detské ihriská s funkciou rozšírenej reality nájdete tu.
Ktoré smartfóny podporujú funkciu rozšírenej reality?
Zoznam všetkých kompatibilných zariadení nájdete tu. Mrzí nás, ak sa váš smartfón v zozname nenachádza. Náš zoznam sa neustále usilujeme rozšíriť.
View all
Kvalita a záruka
Ako dlhú záruku dostanem na vybavenie detského ihriska Wickey?
Pretože našim výrobkom úplne dôverujeme, dávame vám na všetky drevené diely 10-ročnú záruku*, pokiaľ súčasne zakúpite aj kotvy z našej výroby. V každom inom prípade platí záruka stanovená zákonom. * Uvedená záruka platí pre všetky drevené diely pri súčasnom zakúpení kotiev od našej firmy. V každom inom prípade platí dvojročná, zákonom stanovená záruka. Ďalšie informácie týkajúce sa rozsahu záruky a jej platnosti nájdete v našom vyhlásení o záruke.
Od ktorého okamihu sa začína záručná doba?
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru. Zákonné práva spotrebiteľa (záručné práva a právo na odstúpenie) nie sú zárukou obmedzené.
V akom prípade nie je nárok na záruku?
Obsahom záruky je záruka na trvanlivosť všetkých drevených dielov na zakúpenej veci. Táto záruka platí iba vtedy, ak bola spolu so zakúpenou položkou zakúpená aspoň jedna z našich vlastných kotiev. Ak tomu tak nie je, po uplynutí zákonnej záruky zákazník nemá žiadne ďalšie záručné nároky na poškodené drevené diely.
Záruka sa tiež nevzťahuje na prípady, kedy zákazník sám alebo tretia strana v dôsledku chybnej montáže spôsobí poškodenie drevených súčastí alebo ak možno chybu odvodiť od poškodenia drevených súčastí v dôsledku nesprávneho použitia alebo skladovania zákazníkom alebo treťou stranou Zo záruky je tiež vylúčené poškodenie spôsobené vandalizmom samotným zákazníkom alebo treťou stranou, vlastnosti typické pre drevo alebo poškodenie súvisiacev súvislosti s počasím.
View all
Informácie o dreve
Aké drevo Wickey používa?
Impregnované drevo Wickey z borovice alebo smreka pochádza z prírodného a trvalo udržateľného pestovania a vo vonkajších priestoroch dosahuje mimoriadnej životnosti. Našim výrobkom dodáva vysokú stabilitu, ktorá je zárukou veselej a bezpečnej zábavy pri hraní.
Ako dlhú záruku dostanem na vybavenie detského ihriska Wickey?
Pretože našim výrobkom úplne dôverujeme, dávame vám na všetky drevené diely 10-ročnú záruku*, pokiaľ súčasne zakúpite aj kotvy z našej výroby. V každom inom prípade platí záruka stanovená zákonom. * Uvedená záruka platí pre všetky drevené diely pri súčasnom zakúpení kotiev od našej firmy. V každom inom prípade platí dvojročná, zákonom stanovená záruka. Ďalšie informácie týkajúce sa rozsahu záruky a jej platnosti nájdete v našom vyhlásení o záruke.
Sú trhliny, otvory po vypadnutej hrči a zelené sfarbenie v dreve problém?
Drevo je prírodný produkt a žiadne dva stromy nie sú rovnaké. Malé praskliny alebo otvory pro vypadnutej hrči sú preto celkom bežné. Podľa normy DIN 4074 trhliny kratšie ako štvrtina dĺžky alebo hrúbky nosníka neovplyvňujú statiku - naopak, dokonca ukazujú, že drevo stále ešte pracuje!
Od ktorého okamihu sa začína záručná doba?
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru. Zákonné práva spotrebiteľa (záručné práva a právo na odstúpenie) nie sú zárukou obmedzené.
Prečo sa mení objem dreva?
Pri obzvlášť vlhkom alebo suchom skladovaní sa drevo môže trochu roztiahnuť alebo stiahnuť. To je nielen neškodné, ale je to aj dobré, pretože drevo tak optimálne odoláva poveternostným vplyvom a vplyvom prostredia.
V akom prípade nie je nárok na záruku?
Obsahom záruky je záruka na trvanlivosť všetkých drevených dielov na zakúpenej veci. Táto záruka platí iba vtedy, ak bola spolu so zakúpenou položkou zakúpená aspoň jedna z našich vlastných kotiev. Ak tomu tak nie je, po uplynutí zákonnej záruky zákazník nemá žiadne ďalšie záručné nároky na poškodené drevené diely.
Záruka sa tiež nevzťahuje na prípady, kedy zákazník sám alebo tretia strana v dôsledku chybnej montáže spôsobí poškodenie drevených súčastí alebo ak možno chybu odvodiť od poškodenia drevených súčastí v dôsledku nesprávneho použitia alebo skladovania zákazníkom alebo treťou stranou Zo záruky je tiež vylúčené poškodenie spôsobené vandalizmom samotným zákazníkom alebo treťou stranou, vlastnosti typické pre drevo alebo poškodenie súvisiacev súvislosti s počasím.
Moje vybavenie detského ihriska má na niektorých miestach biele/zelenkasté škvrny. Je to pleseň?
Moje vybavenie detského ihriska má na niektorých miestach biele/zelenkasté škvrny. Je to pleseň?
Čo je tlakovo impregnované drevo?
Naše drevo je zárukou zábavy z hrania po dlhé roky a aby sme toto mohli zaručiť, musí byť trvanlivo ošetrené. Preto ho impregnujeme procesom tlakovej impregnácie.
Počas tohto procesu sa ochranné soli pod vysokým tlakom lisujú do dreva.
Vďaka tomu je drevo trvalo chránené pred hmyzom, hubami, hnilobou plesní a neustálym kontaktom s pôdou a vodou.
Je normálne, že je drevo vlhké?
Vlhkosť vo všeobecnosti nie je dôvodom na obavy: Zo skúsenosti vieme, že môže nejakú dobu trvať, kým vlhkosť, ktorá vzniká pri procese impregnácie, z dreva úplne zmizne. Po doručení dreveného materiálu ho preto rozbaľte a nechajte aspoň dva dni vysušiť. Skôr ako naskrutkujete skrutky, navŕtajte diery. Tým sa minimalizuje riziko poškodenia skrutiek.
Mám vybavenie môjho ihriska lazúrovať a aká lazúra je pre to najlepšia?
Naše drevo nemusíte nijako špeciálne lazúrovať ani lakovať. Vďaka tlakovej impregnácii odolnej je drevo najlepším spôsobom chránené voči pred vetrom a počasím. Ak predsa len chcete ochrannú lazúru, môžete drevo samozrejme ošetriť špeciálnou trvalou ochrannou farbou alebo glazúrou, ktorá je certifikovaná podľa DIN EN 71 časť 3. Tieto lazúry sú neškodné pre deti a životné prostredie.
View all

Načítávanie...

Porovnanie Produkty

chevron-right